#33 článek - Maďarsko 2016

21. august 2016 at 19:54 | - Werangummi |  TRAVELING
Ahoj, vítám vás po delší době zpátky na mém blogu, měla jsem dá se říct, takovou měsíční prázdninovou pauzu, která už ovšem skončila a já jsem opět tady s chutí psát a se spoustou nových nápadů na články, nějaké bych chtěla stihnout už do konce prázdnin, teď už jen moje plány zrealizovat. Dnešní článek se týká MAĎARSKA, kde jsme byli letos na dovolené a musím říct, že jsem si to tam naprosto zamilovala, a o to se s vámi chci podělit. Doufám, že se vám dnešní článek bude líbit.

Byli jsme ubytovaní v hotelu Aqua World Resort Budapest, který se už podle jeho názvu, nachází v Budapešti, tudíž jsme se i celý náš pobyt v Maďarsku pohybovali právě v jeho hlavním městě. Prakticky každý rok trávíme rodinnou dovolenou u moře, toto byla první výjimka. Jsem zvyklá na určitý typ hotelů, na tento jsem sice byla zvědavá, ale neměla jsem nějaké velké očekávání. Ovšem tento hotel mě, vlastně celou naši rodinu, naprosto vyvedl z míry. Skoro žádný z hotelů, ve kterých jsme kdy byli, se s tímto nedal srovnávat. Vážně jsem byla nadšená.

Hotel je spojený s aquaparkem, jak už je možno vyčíst z názvu hotelu, který se pohybuje na úplně jiné úrovni než aquaparky v České republice. Nachází se v něm 17 bazénů, jak krytých, vnějších a plaveckých, a 11 tobogánů a skluzavek. Uprostřed celého aquaparku se rozprostírá chrám, které celé místu dodává na kouzelnému vzhledu a díky němu si v celém komplexu připadáte jako v ráji, doslova, alespoň na mě to tak působilo.

Dále se v hotelu nachází oriental spa, což jsou vyhřívané bazény, wellness a fitness centrum, sauny, různé venkovní sporty jako je squash nebo tenis. Tady jsme ovšem nejvíce využívali posilovnu a právě tyto bazény, které byly tak strašně příjemné, že se mi chtělo spát, když jsem v nich ležela delší dobu, haha.

Co se týče jídla, měli jsme polopenzi, tudíž jsme si mysleli, že si tam mezi snídaní a večeří jídlo kupovat a utratíme tím za jídlo víc peněz. Jenže to jsme nevěděli, jak strašně dobré tam jídlo bude. Pokaždé jsme měli milimálně pět talířů, museli jsme všechno ochutnat, nic jsme si nemohli nechat ujít. Většinou jsme se ráno tolik nacpali, že jsme to potom až do večera trávili, neměli hlad a tudíž nemuseli nic jíst. Kdybychom měli all inclusive, myslím, že bychom opravdu praskli, tohle nám naprosto vyhovovalo.

Co se týče našich pokojů, opět jsme byli spokojení, byli hrozně pěkné, čisté, nacházel se tam i bar, který byl každý den doplňován, wi-fi mi dosáhla až do postýlky (haha), opravdu jsem si nemohla stěžovat, nikdo z nás.

Co se mi v našem pokoji líbilo nejvíce, bylo toto obrovské okno, které si jednou, až budu bydlet sama, pořídím, jsem se rozhodla, haha. Samozřejmě jsem si v něm musela udělat fotku, a uznejte, nepřijde vám skvělá? Mně se totiž strašně líbí, toto kouzelné okno pochopitelně víc.

Pokud se o tomto úžasném hotelu chcete dozvědět něco víc, dám vám sem odkaz na jeho oficiální stránky zde, a taky na video, které vás provede celým hotelem, zde.

Musím říct, že Maďarsko jsem si představovala úplně jinak, opět jsem byla překvapená, jak strašně milí lidé tu jsou. Tedy, musím podotknout, že když jsme se pohybovali mimo hotel, ne všichni tu mluví anglicky a maďarština zrovna není jazyk, který se mi líbí. Ovšem tuto drobnou chybu nám vykompenzovala krásná Budapešť, hlavní město Maďarska, které bylo opravdu kouzelné. Jednou se do takového velkého města přestěhuji, to je takový můj lifegoal, haha.

Tak to by bylo pro dnešní článek vše, v týdnu očekávejte další.
Mějte se krásně a užívejte si poslední dny prázdnin!

Be the first one to judge this article.

Comments

1 Switch Switch | Email | Web | 22. august 2016 at 17:16 | React

Bože, ty ses tam teda měla ^^ :3 I když já, až naplánuju cestování, budu asi na hotelech apod. dost šetřit, žít v luxusu nepotřebuju, zato toho chci nacestovat HODNĚ :D

2 Lucia Lucia | Email | Web | 22. august 2016 at 19:01 | React

Vyzera to tak naozaj krasne, musim tam niekedy ist :)

3 eAnkety eAnkety | Web | 22. august 2016 at 20:25 | React

Maďarsko bych brala :)

Máš u mně reklamu :) brzy se zase stav, ať ji můžem prodloužit :D

4 crazyjull crazyjull | Web | 22. august 2016 at 20:29 | React

Fotky vypadají skvěle. :) Já jsem v Maďarsku nikdy nebyla, ale moje sestřenka tam jezdí na prázdniny. :)

5 Adele❤ Adele❤ | Web | 22. august 2016 at 23:42 | React

Tak to je skvělé, že jsi se vrátila přesně jako já❤❤❤
Krásné fotky! A ten chrám je naprosto dokonalý!*o*
Maďarsko je krásné. Taky jsem dostala možnost se tam podívat, bohužel pozdě. Což mi je do teď dost líto, ale stejnak si myslím, že se tam jednou podívám:)
Jsem ráda, že jsi zpět❤!

6 Medvěd Medvěd | Email | Web | 23. august 2016 at 6:50 | React

V Maďarsku jsme byl několikrát a zanechalo ve mě vždy dost podobné pocity jako popisuješ tady ty. Je to krásná země a Budapešť jedno z nejkrásnějších měst Evropy. Tichá závist za tvoji dovolenou :D.

7 Džejní Džejní | Web | 23. august 2016 at 13:29 | React

presne v tom istom hoteli som tiez bola, ale cez niektore zimne prazdniny. aj s rodinou a bolo tam uplne perfektne <3

8 *Anne *Anne | Web | 23. august 2016 at 17:13 | React

Skvělé, že sis to užila :) Do Budapeště se chci podívat už celkem dlouho, tak snad někdy :) Fotky pěkné, hlavně ten hotel.

9 cincina cincina | Web | 23. august 2016 at 22:43 | React

Tak tenhle tvůj článek mě hodně překvapuje:) Nečekala bych, že něco takového je v Maďarsku, které je od nás vážně kousek. Z fotek a tvého povídání se mi to moc líbí:) Hlavně to jídlo!:D

10 Anna | sova-na-fetu.blog.cz Anna | sova-na-fetu.blog.cz | Email | Web | 24. august 2016 at 8:51 | React

V tom hotelu to vypadá jako v pohádce! :O Z toho okna musel být pěkný výhled. V Maďarsku jsem nikdy nebyla a nikdy jsem po jeho návštěvě netoužila, ale musím uznat, že je to tam opravdu pěkné :)

11 Celene Celene | Web | 24. august 2016 at 10:08 | React

oooh, to wellness, závist! :-)

12 Monica. Monica. | Web | 24. august 2016 at 11:31 | React

Páni, ten hotel vypadá opravdu božsky! Já v Maďarsku byla taky letos, ale hrozně mi vadilo, že tam nikdo neuměl anglicky a celkově ta země mě jako taková nezaujala. Každopádně do Budapešti jedu druhý týden v září a na to se opravdu těším, určitě je to krásný město :)

13 darthnellr darthnellr | Web | 24. august 2016 at 12:37 | React

Jako ty tvoje fotky jsou tak dokonalý, až se mi chce brečet. Chci taky. Hotel s akvaparkem ? :(((( 17 bazénů ? :((((( já chtít takyyy!!

14 ┼Lady de Vampire Victoria┼ ┼Lady de Vampire Victoria┼ | Web | 24. august 2016 at 14:13 | React

Nádherrné fotky

15 Ta "neviditelná" :) Ta "neviditelná" :) | Web | 24. august 2016 at 16:13 | React

Tak to ses měla. Fotky jsou nádherné a na hotel jsem se koukla :-) Ta fotka s oknem je vážně skvělá, taky se mi to šíleně líbí! :D Já plánuji za rok do Řecka, nebo Egypta, tak ještě uvidím, no. Mám radši moře :-D

16 Sandra Sandra | Web | 24. august 2016 at 19:20 | React

fotky a aj prostredie vyzerajú byť neskutočne luxusne!:)
hneď by som ta šla:)

17 Elis Elis | Web | 24. august 2016 at 19:52 | React

To jsem netušila, že něco takového báječného je v Maďarsku, to jste si pobyt krásně užili :-)

18 Ev. Ev. | Web | 24. august 2016 at 23:11 | React

Ten hotel vypadá úžasně, sice Maďarsko nepatří mezi moje favority na cestování, ale určitě bych se tam ráda jednou podívala a rozhodně se těším na pokračování! :)

19 Susane S. Susane S. | Web | 25. august 2016 at 17:01 | React

woow to je nádhera O_O moc krásné fotky

20 Eliss Eliss | Web | 26. august 2016 at 8:07 | React

Také jsem tam byla před třemi lety v lázních, a maximálně jsem si to užila, hlavně ty teplé bazény byly úžasné 8-)

21 MILKONAIRE MILKONAIRE | Web | 26. august 2016 at 12:17 | React

Fotky jsou krásné, a hotelový pokojíček musel být parádně zařízený. My jsme taky měli jet letos do Maďarska, ale nakonec kvůli práci to rodiče zrušili, tak jsem se tento rok nikam nepodívala. :( Závidím :-?

22 Luna Luna | Web | 26. august 2016 at 14:27 | React

Hlavně že jsi si to tam užila, nádherný fotky ♥ já v Maďarsku nikdy nebyla a nevím, tahle destinace mě moc neláká, ale kdybych měla možnost, klidně bych jela ☺

23 cincina cincina | Web | 26. august 2016 at 19:18 | React

Děkuju za tvůj milý komentář!:)

24 bcup♡ bcup♡ | Web | 27. august 2016 at 9:04 | React

sakra, ty fotky vypadají naprosto luxusně, brácho. :o mega mega mega závist.

25 Karolína Karolína | Web | 28. august 2016 at 22:21 | React

Maďarsko, jéééé! :) Tam se chystám příští prázdniny. Chtěly bychom si s mamkou udělat takové hezké tři holčičí dny a vyrazit za památkami a hlavně za nákupy. Doufám, že nám to vyjde. :)

26 Eli♥ Eli♥ | Web | 30. august 2016 at 16:20 | React

achjo =D asi si s přítelem najdeme oba tři práce :D máme tolik plánů na co musíme našetřit xD příští rok v létě chceme na dovolenou ale

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.